Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

The fooo

Tja jag skrev ju att jag va en Foooer på 10 fakta om mig och idag gick jag upp kl 7 för att the fooo skulle va med på MTV så nu sitter jag här och kollar på samma sak som för 7 Tim senare man ba 😱😱 ne men det är sjukt Nice!! 

Men innan typ för en vecka sedan var jag på deras konsert i Arvika❤️ Asså jag hålde på att dö när felix Sandman

hålde i min "hand" men vi kallar det handslag nu va😍 men a när han gjorde det nudda han mitt #proudfoooer armband och det luktar fortfarande😱😭 bara så att ni vet luktar det vanilj 💖💖 





// pussar och kramar från mig Mathilda 💗💗

 
 
Ingen bild

Foooern❤️❤️

12 augusti 2014 15:48

Asså sjukt bra!!! Titta också på den 😍


Bara så att ni vet älskar jag eran blogg jag kan bara sitta och läsa den men asså jag bor ju i Göteborg så det är en liten sträcka mellan oss

PS jag har kramat Oscar Enestad 😂😂

Mathilda Paulina Ternstedt Bengtsson

12 augusti 2014 16:12

Å vad kul önskar att jag också hade kramat honom☺️☺️

 
Ingen bild

En arg Foooer 😡

20 augusti 2014 21:43

Asså håll dina fingrar borta från MIN felix 😡
Nudda honom igen så äru död fAtar du det eller😡😡

Mathilda Paulina Ternstedt Bengtsson

29 mars 2015 21:27

Haha han är ju inte direkt någons så bitch please😑🔫 haha fick typ att det skulle kännas så kul att nudda felix bara för att reta dig 😂😂 nemen gu vad rolig du ä seri😂😂 typ dör av skratt😂😂😂

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

hej jag tänkte göra 10 saker om mig så vi börjar väll 1. bor i karlstad 2. är 12 år 3. är singel så det är bara att haffa på 4. fyller år den 17 feb 5. är en foooer 6. är brunett 7. gillar typ alla färger 8. favo låt är king of the ra...

?

Följ mig på insta : pantern091

yay!! mitt första inlägg!!   tänkte typ berätta lite om mig själv. jag bor i linköping, östergötland och flyttade från karlstad vid år 2010. alltså i slutet av tvåan. jag e en 01:a. går i musikklass och ska börja första året på högstadiet i...

Sök i bloggen

Presentation


Hej alla bloggare.
Vi är bästa vänner
och vi vill dela med oss av det till er!!!

Kategorier

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards